ליברמן לחיילים: "עליכם להיות מוכנים לכל התפתחות בגזרות השונות"

    קובי פינקלר 2 Comment on ליברמן לחיילים: "עליכם להיות מוכנים לכל התפתחות בגזרות השונות"

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, שוחח עם חיילים ומפקדים ואמר: "עליכם להיות מוכנים לכל התפתחות ולכל תרחיש בגזרות השונות, והמוכנות הזו צריכה להיות מהירה ויעילה" • עוד אמר: "התרגיל הזה הוא עוד נדבך בהכנתו של צה"ל לעימות אפשרי, ועליכם ועל חבריכם תוטל המשימה להכריע את הקרב באופן חד משמעי"

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן • אילוסטרציה צילום: אריאל חרמוני - משרד הביטחון
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך ביקור של שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בתרגיל שקיימה חטיבת גבעתי, אמר ליברמן למפקדים ולחיילים: "עליכם להיות מוכנים לכל התפתחות ולכל תרחיש בגזרות השונות, והמוכנות הזו צריכה להיות מהירה ויעילה. העוצמות והיכולות שאני רואה כאן הן מרשימות מאוד, והאוגדה וחטיבת גבעתי הן חלק מכוח המחץ שימלא תפקיד רב משמעות בלחימה".

    ליברמן הוסיף: "אני שמח לראות כאן מוטיבציה גבוהה ומקצועיות רבה של הלוחמים והמפקדים. התרגיל הזה הוא עוד נדבך בהכנתו של צה"ל לעימות אפשרי, ועליכם ועל חבריכם תוטל המשימה להכריע את הקרב באופן חד משמעי. אני סומך עליכם, ואזרחי ישראל סומכים עליכם".

    בביקור נכחו גם הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, מפקד פיקוד הדרום, איל זמיר ומפקד עוצבת הפלדה תת אלוף עודד בסיוק. במהלך הביקור קיבל ליברמן סקירות על התרגיל ממפקד חטיבת גבעתי אלוף משנה דדו בר-כליפא ומסגל הפיקוד הבכיר של החטיבה, על מתווה התרגיל ועל פעילות הכוחות המתרגלים. לאחר מכן פגש לוחמים מהחטיבה שהשתתפו בתרגיל, ושוחח עימם.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואוווו ליברמן אדם חזק שאני מאוד מעריך הפעילות שהוא עשה בעבר ועושה עד עכשיו מבורכת פרט לאותו עונש מוות שהוא תיכנן להוציא לפועל ובסוף לא צלח עושה עבודת קודש מבורכת נניח את זה שהוא אדם רוסי והעם הרוסי בכלל הוא עם מתואב ומאוס ולעיתם בהמתי הוא יוצא מהכלל ומתנהג כאדם השפוי.בוא לא ניכנס לזה שהוא אוהד בית ר ירושלים שזה סוגיא בפני עצמה אבל מזה רואים דבר אחד שהוא ימין קיצון שאכפת לו מהעם היהודי (למרות שהוא רוסי…..) אשריו ואשרי חלקו. אוהב ומעריך יאיר